Event
28/11/2024

Live UX onderzoek met eyetracker; welke telecomprovider heeft de beste glijbaan?

Een goede website is als een glijbaan, maar hoe maak je die soepele glijbaan voor jouw klant? Met een live UX onderzoek leggen we bloot waar kansen liggen om de ervaring op jouw website (of in jouw app) beter te maken. Maar hoe weet je nu dat het tijd is om in UX onderzoek te investeren?

Op donderdagmiddag 28 november is het Blauw Research for Growth Event. Tijdens deze middag worden onderscheidende cases gepresenteerd vanuit verschillende expetises van Blauw, waaronder dus ook door Jephta en Esra van YourUX.

De middag wordt afgesloten door de keynote spreker over het bekende boek 'Socrates op sneakers' die ons op prikkelende wijze meeneemt in de menselijke kant van het stellen van de goede vragen en waarom we dat maar al te vaak juist nièt doen.

De middagindeling:

12:30 Inloop met lunch, kantoor Blauw Research, Coolsingel 55 in Rotterdam

13:30 Programma (facultatief), bekijk hier het programma.            

15:30 Keynote 'Socrates op sneakers'

16:30 Blauw borrel

De sessie die we met YourUX geven is interessant wanneer:

  • je een website gaat (her)ontwikkelen
  • je nieuwsgierig bent wat een eyetracker doet in UX onderzoek
  • klanten afhaken op je website en je niet weet waarom
  • er veel negatieve feedback van klanten komt over de website
  • je een campagne gaat voeren die leidt naar een website/app

We testen live de website van één van de deelnemers (met eyetracker) en laten zien wat je leert door naar echte respondenten te kijken. We vergelijken de gebruikerservaring van de websites van KPN, Odido en Vodafone door mee te kijken met UX onderzoek. Wie denk jij dat de beste glijbaan heeft gemaakt?

Inschrijven voor het Blauw Research for Growth Event kan hier.

Iedere maand een kant-en-klaar kennispakketje

...direct in je mailbox!

test