Als zakelijk adviseur bij gezondheids-, risico- en pensioenoplossingen is AON een samenwerking aangegaan met het Nederlands Verbond van de Groothandel (NVG). Samen hebben ze een online platform ingericht met informatie en oplossingen voor groothandelsbedrijven. Maar hoe laat je het platform zo goed mogelijk aansluiten bij de wensen en behoeften van je toekomstige gebruikers?
Samen met AON hebben wij een online community opgezet, bestaande uit 200 zakelijke AON-klanten. Via deze community kan AON op een grootschalige en snelle manier de user experience onderzoeken.
In een online vragenlijst hebben we klanten verschillende webpagina’s voorgelegd. Zo hebben we onder andere gevraagd naar:
Uit de feedback van klanten kwam duidelijk naar voren welke verbeterpunten de webpagina's hebben en vooral: wáárom ze dat vinden.
Ook gaven klanten uitgebreid inzicht in hun beleving van de vormgeving, de structuur en de toegevoegde waarde van het platform.
Inzichten voor verbeteren van het design en inhoud van de website:
Op basis van de feedback heeft AON het huidige platform geoptimaliseerd om zo beter aan te sluiten bij de wensen en behoeftes van haar klanten.
Wil je kennismaken of heb je nog vragen?
staat voor je klaar!